Besøksordning - Bergens Skipperforening

Vi fikk for en tid tilbake en henvendelse fra en slektning til et av våre eldre medlemmer som på grunn av sykdom ikke hadde anledning å komme på møtene våre og ellers hadde vanskelig for å komme seg ut alene. Spørsmålet var om Bergens Skipperforening hadde noen form for besøksordning for medlemmer som ikke hadde anledning til å komme seg ut alene eller av forskjelliger årsaker var lite mobile. Bergens Skipperforening har etablert en prøveordning når det gjelder dette, og bedt de av sine medlemmer som har anledning til å delta om å melde fra til styret.
Den/de som har slekt/venner i denne kategorien, kan ta kontakt med kontoret for nærmere informasjon. Tanken her er først å fremst å besøke vedkommende for å ha en hyggelig prat med en som har samme bakgrunn, fylle ham inn med hva som foregår i foreningen, samt annen informasjon fra den maritime sektor.